Man lär sig

Jag vet, det händer inte mycket med den här bloggen..
Men jag mår inget bra just nu och har inte gjort det på bra länge nu.
 
Jag ska ner och ta prover men dom proverna måste tas från det jag vaknat och 3 timmar efter det.
Men hur fan ska jag kunna det då??
 
Mina mornar är kaos, bokstavligen!
 
Jag vaknar, tar en cigg sen ska hundarna ut en promenad och sen ska jag komma i gång..
Och bara att komma i gång för mig tar ett gäng timmar, inte 2 timmar och inte 3 timmar..
 
Är det en hyfsad morgon tar det kanske (om jag har tur) 3 timmar så är jag ganska i gång
Så säg mig HUR jag ska komma ner och ta dom där jävla proverna?!?
 
Äh.. Alla dessa MÅSTEN.. Pallar inte!
 
Man lär sig jävligt bra efter alla år att lägga på en fasad och se ut och bete sig som man mår såå bra, men innerst inne vill man bara sjunka genom marken och vill slänga sig i sängen och dra täcket över sig.
Och hoppas man vaknar och får en ok dag..
 
 
På den här bilden ser jag ut att må bra, eller hur?
Men nee skenet bedrar! Mådde dåligt som faan här kan jag tala om.
 
Ni undrar kanske varför jag skriver sånt här på bloggen..
Men det är min blogg, mina tankar, mitt liv!!!
 
Passar det inte.. sluta läs dåra..
 
 

Kommentarer
Postat av: Maddiie

Man ska inte behöva lägga på en fasad o se ut att må bra när man inte gör det. man mår inte alltid bra och när man inte gör det så får man faktiskt visa det :)
Skickar en kram och hoppas du blir bättre snart! :)

Svar: Nej det är sant. Men mår man dåligt nästan hela tiden och inte vill "lägga över det på andra" Så blir det automatiskt,utan att man tänker på det att man lägger på en fasad för att inte vara en "börda" :D Tack snälla du. Kram.
mlioom.blogg.se

2012-08-12 @ 10:30:18
URL: http://maddiie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0