Fredag den 13e

För många är ju Fredag den 13e en ren oturs dag, men för mig har det så länge jag kan minnas 
varit en turdag.. Blir det så även idag tro?
 
Hur känner du för Fredag den 13e och vad är dina erfarenheter av den dagen?
Lämna gärna en kommentar och berätta :)

 Men Lämna inte anonymt då, blir roligare om du skriver ditt namn :D
 
Berättar senare om jag fortfarande kan kalla det en turdag el ej.
 
Hittade en ganska klockren text som jag skickar in, som sagt.. många har dåliga erfareheter
av denna dag och faktiskt fasar för den..
 
Hoppas alla får en super bra Fredag den 13e!
 
:love:
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sussi

Märker inte någon skillnad :) dag som dag. datum som datum ;) Bara skrock. Love <3

Svar: För många är det ju en helt vanlig dag men många tar det på allvar oxå. Men du verkar ju haft lite tur ändå idag ;) <3 Love You <3
mlioom.blogg.se

2012-07-13 @ 10:12:06
Postat av: Maddiie

Kikar in o önskar dig en trevlig dag :)
Jag märker inte någon skillnad, åtminstone inte än :P

Svar: Härligt! Hoppas det stannar så el tom går åt det bättre hållet då :) Ha en fortsatt trevlig dag och önskar dig samtidigt en trevlig helg :)
mlioom.blogg.se

2012-07-13 @ 11:50:07
URL: http://maddiie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0