Soo bored!!!

Sorry alla att jag är så himla dålig på att uppdatera, men jag orkar bara inte..
Ändå sitter jag mycket vid Datorn så jag mycket väl skulle kunna göra både 4 och 5 inlägg/ dag.
 
Men nee.. Orkar inte. Har blivit så lat.. Har jag iofs alltid varit mer el mindre
men inte som nu inte..
 
Jaja.. Inget att älta, blir tyvärr inte bättre av det.. I wish it would ;)
 
Så.. Vad har jag gjort idag? Jag har varit på 3 prommisar med mina små :love:
2 ganska långa och en kortis. Sen blir det ju sista rundan lite senare och då blir det en låång en :D
 
Sen har jag pratat 2 ggr med Älsklingen, blir kanske en gång till innan sängen.. Hoppas jag :)
 
Han kommer kanske hit i morgon, får se hur allt blir och planeras.. Den som lever får se, som man säger :)
 
Sen har jag gjort det vanliga.. Plockat ur diskmaskin och in med nytt.. ja.. ni vet, sånt man måste göra
helt enkelt ;p
 
:love:
 
 
Ett mycket bra ordspråk. Love it!
 
Hej så länge :love:
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0