Big Mike :love: R.I.P

Det känns fortfarande i hjärtat..
 
Jag tror alla vet att en av dom bästa manliga skådespelarna genom tiderna (enligt mig och många fler)
Michael Clarke Duncan även kallad Big Mike, gick bort för en vecka sedan :(
 
Han hade tydligen fått en hjärtattack i slutet på Juli och hamnade på intensiven.
Han återhämtade sig aldrig efter det, utan avled i Måndags förra veckan.
 
Det är så sorligt så det finns inte ord!
 
För er som inte vet vem han var så kan jag berätta att han var med i Den Gröna Milen.
Han var "den stora negern" som hade förmågan att heala osv. Han tog till sig en liten mus
som blev hans värld :love:
 
Tydligen, om man läser kommentarer från medspelare som tex Tom Hanks att han var verkligen så
Genuint snäll och omtänksam som man såg och "kände" han i just den filmen dom spelade ihop.
 
Det är verkligen så.. Och jag undrar varför.. Dom bästa går först.. VARFÖR??
 
Kan inte dessa mördare,pedofiler osv gå före alla fina människor?!? :/
 
Mina tankar går till Michaels nära och kära. :love:
 
 
 
Big Mike, Big Love :love:
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0