Förbannad!

Godmorgon!
 
Nu har jag ringt idioterna som äger fastigheterna jag bor i och frågar varför jag aldrig får en
större lägenhet!?
 
Jag visar intresse på jag vet inte hur många på mycket kort tid men nee då.. inte fan får jag nån..
 
Fick ringa områdes chefen nu och prata med henne och då har dom ett NYTT system
som säger att det spelar ingen som helst roll att man bott i flera år i deras fastigheter,
man har ingen som helst förtur el förmåner att man skött sig mm.. Vad är det för skit?!?
 
Det är bara att ligga i och söka så blir det nog din tur i framtiden oxå ska du se får man höra!
 
Man blir ju bara så less!!! Så har det då inte låtit förr.. Förr brydde dom sig om
vem som bott vart och hur den skött sig.. DET var en merit.. Men nu.. Bahh... :(
 
Jag ska återigen sätta ut lappar på byte i trapphusen så får vi se om det ger nån tur då..
 
VI VILL FLYTTA!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0